Jelenlegi hely

CrossFit Grunt: vissza az alapokhoz!

Nem mindig a látványos gyakorlatok a hatékonyak; néha érdemes visszatérni az alapokhoz. A CrossFitben mindenki „instafamous” akar lenni, és csak olyan gyakorlatokat űzni, és videózni, amit biztosan megosztanak, lájkolnak, mert őrült jól néznek ki, mint a snatch vagy muscle up. Pedig a CrossFit alapelve alapján törekedni kellene a változatosságra, és néha kicsit újítani vagy éppen alapgyakorlatokkal alapozni. Mert vannak olyan, egyszerűen kivitelezhető gyakorlatok is, amelyeket nem azért szeretünk, mert jól mutatnak egy videón, hanem, mert nagyon hasznosak – ezt kínálja a grunt.

Ezek az alap eszközökkel, dumbellekkel, tárcsákkal, kettlebellel, súlymellénnyel vagy épp súlylabdával, traktorkerékkel és kalapáccsal végezhető gyakorlatok alapvetően tesznek erősebbé, növelik kitartásodat, az izmaid teherbíró képességét. Ilyen gyakorlatok például a farmer carry, az overhead carry vagy a baby carry is.

Talán kevésbé látványos vagy szórakoztató mozdulatok ezek, de fejlesztik fittséged számos aspektusát. Fontos megjegyezni, hogy nem bonyolult, összetett gyakorlatokról van szó, hanem mindenki számára könnyen végrehajtható elemekről, amelyek mégis elképesztő fárasztóak, és hihetetlen fejlődést eredményeznek!

Például:

12 Minute AMRAP:

  • 150m Farmers Carry
  • 100m Baby Carry
  • 50m Overhead Carry

Mostantól szerdánként 18.30-tól CrossFit Grunt edzésekkel várunk téged is a CrossFit Újbudában!